تپسی گاراژ از محصولات و خدمات تازه برای سفیران رونمایی کرد
تپسی گاراژ در مسیر توسعه از محصولات و خدمات تازه شامل بیمه آنلاین، قطعات یدکی مانند تسمه تایم، کمک فنر، کیت کلاچ و … رونمایی کرد.
تپسی گاراژ به تازگی با افزودن بیمه آنلاین، قطعات یدکی مانند تسمه تایم، کمک فنر، کیت کلاچ و… مرحله جدید توسعه را آغاز کرد.
تامین لاستیک یکی از دغدغههای رانندگان تاکسی اینترنتی است. به تازگی سفیران تپسی می توانند لاستیک را با قیمت رقابتی و تا 50 درصد ارزانتر از بازار از طریق گاراژ تهیه کنند. همچنین در راستای گسترش خدمات گاراژ، دیگر قطعات مصرفی که رانندگان تپسی بصورت مستمر به آن نیاز دارند با قیمت تمام شده کمتر از بازار، تضمین اصالت قطعات و خدمات پس فروش در اختیار رانندگان تپسی قرار میگیرد.
گاراژ از ابتدای آغاز به کار تا کنون در تعداد سفیران ثبت نام شده 90 درصد و در فروش محصولات نیز 40 درصد رشد نشان داده است.
گاراژ، یکی از کسب و کارهای جدید تپسی در حوزه ارائه خدمات و قطعات یدکی خودرو است که بهمن سال گذشته کار را آغاز کرد. ابتدا با محصولاتی مانند لنت، روغن ترمز و عرضه محدود لاستیک کار را آغاز و اکنون با ارائه بیش از 60 محصول در تهران و البرز فعال است.
سفیران تپسی میتوانند با ورود به وبسایت تپسی گاراژ و وارد کردن شماره تلفن بصورت آنلاین محصولات مورد نظر را خریداری و در 15 مرکز حضوری بدون واسطه خدمات را دریافت کنند.